BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN Objektif |
|
Unit Perkhidmatan dan Pentadbiran • Mengawal dan menyelaras perbelanjaan Institut. • Menguruskan urusan pengesahan dalam lantikan, pengesahan jawatan dan pemberian taraf berpencen untuk semua kakitangan. • Penyelenggaraan stor pusat ILP Arumugam Pillai termasuk memesan, menerima dan menyelenggara barang di stor. • Menguruskan semua jenis cuti berdasarkan Perintah Am Bab C. • Menguruskan peperiksaan perkhidmatan dan jabatan bagi semua kakitangan. • Mengurus Laporan Nilaian Prestasi Tahunan kakitangan. • Menyelaras urusan latihan kakitangan. • Menguruskan Tatatertib kakitangan. • Menguruskan penyediaan laporan sulit. • Mengendalikan hal berkaitan kuarters kakitangan institut. • Mengurus keperluan kenderaan jabatan. • Menguruskan urusan menyewa premis dan kemudahan institut. • Menguruskan aktiviti keluar/masuk pelajar-pelajar asrama. • Menguruskan hal berkaitan dengan penginapan di asrama dan bilik pensyarah jemputan. |
|
Unit Kewangan • Mengawal dan menyelaras perbelanjaan Institut. • Mengurus penyediaan Anggaran Belanjawan Institut. • Menyedia laporan-laporan kewangan dan perakauanan bulanan dan tahunan. • Menyedia penyata-penyata penyesuaian untuk belanja mengurus, pembangunan, Akaun Amanah dan Akaun Deposit. • Bertanggungjawab di dalam mengawal dan mematuhi pemerhatian Ketua Audit Negara. |
Hakcipta © Institut Latihan Perindustrian Arumugam Pillai, Jalan Bukit Panchor, 14300 Nibong Tebal, Pulau Pinang.
Tel : 045956000 | Faks : 04-5956006 / 045956098 / 045956023
Laman Web : www.ilpapnt.gov.my / E-mail : maklum@jtm.gov.my
Waktu Pejabat : 8.00 pagi - 5 petang
Operasi Latihan (Kursus Jangka Pendek) : 8.00 pagi - 11 malam
Paparan terbaik menggunakan pelayar web Chrome dengan resolusi kurang atau lebih 1024 x 768.
Loading...